114 odcinek podcastu Business Marketer: 3 typy webinarów, które generują leady

Trzy typy webinarów, które pomagają pozyskiwać klientów biznesowych

W 114-tym odcinku podcastu Business Marketer opowiem o trzech typach webinarów, dzięki którym zwiększysz skuteczność generowania leadów, ale też zapewnisz sobie bazę do budowania marki eskperckiej czy rozbudowy bazy e-mailingowej.



Pomysł na ten odcinek wziął się z moich wieloletnich doświadczeń oraz eksperymentów z różnymi typami webinarów. Osobiście jestem gorącym zwolennikiem tej formy, ale często kleinci skarzyli się na niską ich zdaniem skuteczność tego formatu. 

Często narzekali, że jeżeli dobierali szeroki temat przychodziło sporo osób, ale był problem z konwersją. Z drugiej strony, kiedy proponowali webinary o wąskiej tematyce, np o konkretnych cechach produktu, zainteresowanych udziałem było niewiele osób.

Problem polega na nieodpowiednim dobraniu celu do typu webinaru.
Dlatego w tym odcinku dowiesz się między innymi:

  • Jakie typy webinarów warto organizować
  • Co to są webinary edukacyjne
  • Co to są webinary wspierające
  • Co to są webinary sprzedażowe
  • Czy warto powtarzać webinary, jeżeli możemy udostępnić nagranie

Posłuchaj innych odcinków o webinarach:

Jak zorganizować skuteczny webinar?
Webinar, czyli jak dzielić się wiedzą i pozyskiwać klientów na odległość

Mindmapa odcinka:

Mindmapa odcinka podcastu Business Marketer: 3 typy webinarów, które pomagają pozyskiwać klientów biznesowych


A jeżeli masz pomysł na kolejny odcinek podcastu lub mojego webinaru, albo szukasz wsparcia w tworzeniu strategii marketingu B2B, napisz do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl

Przeczytaj również:

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*