W tym odcinku dowiesz się, dlaczego potrzebujesz odpowiednich treści, aby Twój system marketing automation faktycznie generował leady i spełniał swoją rolę.
- Dowiesz się między innymi:
- Dlaczego w marketing automation potrzebujesz treści dopasowanych do etapów procesu decyzyjnego twoich klientów
- Jak automatyzacja marketingu pomaga tworzyć skuteczniejsze i bardziej przydatne treści
- Jakich konkretne treści potrzebujesz, aby zwiększać ilość oraz jakość leadów B2B
- Jakie funkcjonalności marketing automation warto wykorzystywać, aby porównywać i wybierać najlepsze treści
- Dlaczego warto korzystać z szablonów automatyzacji
- Jak rozbudowywać kampanie marketing automation dodając nowe treści.
Mindmapa odcinka

Marketing automation to narzędzie, które bez treści nie spełnia swojej roli. Treści umożliwiają interakcje z odbiorcami i dopiero te interakcje możemy automatyzować. Zatem nawet najlepszy system marketing automation bez treści będzie jak sportowe auto, w którym nie ma paliwa 🙂
Słuchaj podcastu:
Tu znajdziesz linki do materiałów, o których wspominałem w podcascie:
1. Webinar „Treści w generowaniu leadów”
2. Webinar „Marketing automation w małej firmie”
3. Przewodnik po Buyer Persona
Wypróbuj GetResponse za darmo i skorzystaj z 15% rabatu przy zakupie wersji płatnej