Przykłady procesów marketingowych

Przykłady procesów marketingowych pomocnych w pozyskiwaniu klientów biznesowych

W 118tym odcinku podcastu Business Marketer opisuję przykłady procesów marketingowych, które pomogą nie tylko pozyskać klientów, ale też zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy.

Poznasz konkretne procesy, które usprawniają najważniejsze działania.

Mam nadzieję, też, że będzie to dla Ciebie inspiracja i ułatwienie w pracy.



W poprzenim, 117-tym odcinku podpowiadałem, dlaczego warto tworzyć procesy marketingowe. W tym zajmiemy się bardzo konkretnymi działaniami na poszczegolnych etapach procesu decyzyjnego:

  • Budowanie świadomości
  • Pozyskiwanie zaangażowania
  • Generowanie leada marketingowego i sprzedażowego
  • Onboarding
  • Pozyskiwanie rekomendacji i referencji


Mam nadzieję, że te odcinki zachęcą Cię do wprowadzenia procesowego podejścia w Twojej firmie.

Ten odcinek to kontynuacja poprzedniego podcastu, czyli odcinka numer 117

Posłuchaj 117-tego odcinka:

Skontaktuj się ze mną
Jeżeli szukasz wsparcia w ułożeniu lub optymalizacji procesów marketingu B2B w Twojej firmie,

odezwij się do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*