W 118tym odcinku podcastu Business Marketer opisuję przykłady procesów marketingowych, które pomogą nie tylko pozyskać klientów, ale też zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy.
Poznasz konkretne procesy, które usprawniają najważniejsze działania.
Mam nadzieję, też, że będzie to dla Ciebie inspiracja i ułatwienie w pracy.
W poprzenim, 117-tym odcinku podpowiadałem, dlaczego warto tworzyć procesy marketingowe. W tym zajmiemy się bardzo konkretnymi działaniami na poszczegolnych etapach procesu decyzyjnego:
- Budowanie świadomości
- Pozyskiwanie zaangażowania
- Generowanie leada marketingowego i sprzedażowego
- Onboarding
- Pozyskiwanie rekomendacji i referencji
Mam nadzieję, że te odcinki zachęcą Cię do wprowadzenia procesowego podejścia w Twojej firmie.
Ten odcinek to kontynuacja poprzedniego podcastu, czyli odcinka numer 117
Posłuchaj 117-tego odcinka:
Skontaktuj się ze mną
Jeżeli szukasz wsparcia w ułożeniu lub optymalizacji procesów marketingu B2B w Twojej firmie,
odezwij się do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl