Poznaj przydatne w marketingu funkcje aplikacji Office365

Często rozmawiając z marketerami, widzę, że korzystają oni z wielu różnych narzędzi, nie wiedząc, że część z potrzebnych im funkcji mają już w aplikacjach pakietu Office365.

Jeżeli Twoja firma korzysta z Office365 lub Microsoft 365, obejrzyj ten materiał. Zebrałem w nim ciekawe, przydatne w marketingu i ciągle jeszcze mało znane funkcje i możliwości aplikacji pakietu Office 365

Będą to między innymi

➡️ tworzenie animowanych GIFów w PowerPoint

➡️ funkcja szybkiego wyszukiwania pojedynczych slajdów z innych plików do Twojej prezentacji

➡️ automatyczne podpowiedzi layoutu slajdów w PowerPoint

➡️ wizualizowanie danych z Excela na mapach 3D

➡️ inteligentna podmiana danych w Excel na podstawie Twoich działań

➡️ tworzenie biblioteki szybkich części do wielokrotnego wykorzystania w Word

➡️ dyktowanie tekstu w Word po polsku

Tak prosta funkcja jak zapis slajdu w formacie GIF pozwala na szybkie tworzenie atrakcyjnych grafik na potrzeby mediów społecznościowych. Nie musisz kupować dodatkowych narzędzi.

Jeżeli tworzysz sporo prezentacji i często korzystasz z gotowych slajdów, przyjrzyj się funkcji szybkiego wyszukania i wklejenia pojedynczych slajdów z innych plików.

Inteligentny layout slajdów w PowerPoint wspierany uczeniem maszynowym, podpowie ciekawe i estetyczne pomysły na wygląd Twoich materiałów. Ja korzystam z tej funkcji bardzo często i dzięki temu oszczędzam sporo czasu.

Inteligentne formuły „rozpoznające” twoje intencje i możliwości wizualizowania danych na animowanych mapach 3D, z pewnością ułatwią zrozumienie danych i zrobią pozytywne wrażenie na klientach 🙂

Jeżeli w Excelu nie widzisz dodatku 3d maps, sprawdź informacje na stronie: https://support.microsoft.com/en-us/o…

Jeżeli masz swoje ulubione i mało znane funkcje Office, które są przydatne w marketingu i sprzedaży, daj znać w komentarzu!

Leave Your Comment

Your email address will not be published.*