Dziś udostępniam nagranie webinarium na temat roli social sellingu w rozwoju indywidualnej kariery oraz z perspektywy firmy.
Dlaczego takie połączenie? Wiele problemów ze skutecznym zastosowaniem social sellingu bierze się z braku połączenia perspektywy indywidualnej i firmowej.
Skutkiem jest nadmierne eksploatowanie profili pracowników treściami reklamowymi lub brak zaangażowania pracowników w promocję treści firmowych.
O tym jak się przygotować do pełnego wykorzystania potencjału LinkedIn i o co zadbać, aby pracownicy nie tylko promowali, ale też tworzyli treści opowiadam w tym odcinku.
Słuchaj podcastu:
Dowiedz się więcej na temat Social Sellingu w B2B korzystając z naszych przewodników i materiałów edukacyjnych.
E-book „Social Selling w sprzedaży i marketingu B2B”
Co handlowiec powinien wiedzieć o marketingu? Łukasz Kosuniak | #LinkedinLocalVirtual - Business Marketer
19 grudnia 2021 at 22:03[…] Podcast. Co daje Social Selling – firmie i Tobie indywidualnie […]