pierwsze dni w marketingu B2B

Pierwsze dni w marketingu B2B. Od czego zacząć jako marketer B2B w nowej firmie.

Czy chcesz, aby Twoja praca jako marketera B2B była zauważana, doceniana i dobrze wynagradzana?
Nie chcesz być tylko pomocnikiem działu sprzedaży?
W tym odcinku zebrałem kilka porad dla osób, które rozpoczynają pracę jako marketer B2B w nowej firmie. 



Często rozmawiając z marketerami słyszę, że pierwsze dni czy tygodnie ich pracy zdeterminowały to, jak są postrzegani jako marketerzy i jak wyglądają ich relacje z innymi działami.

Niestety często błędy, które popełniamy na początku, szufladkują nas i utrudniają zmianę postrzegania naszych działań. 
Dlatego z tego odcinka dowiesz się, jak dobrze rozpocząć pracę w marketingu w nowej firmie.

Zaczniemy już od etapu rekrutacji a potem omówimy między innymi:

  • Audyt, czyli raport otwarcia
  • Analizę procesów decyzyjnych i sprzedażowych
  • Umowę marketingu i sprzedaży
  • Tworzenie strategii lub planu marketingowego
  • Budowanie zintegrowanych kampanii marketingowych

Słuchaj podcastu:

Podłuchaj też innych odcinków podcastu, które uzupełniają tematykę:

Jak rozmawiać z zarządem o marketingu B2B? 7 argumentów i plan rozmowy.
10 kroków do udanej współpracy marketingu i sprzedaży B2B.
Jak konkretnie marketing B2B może wpływać na sprzedaż? 5 sposobów.
Jak zachęcić klientów do kontaktu z handlowcami?

A jeżeli masz pomysł na temat kolejnego odcinka lub potrzebujesz wsparcia w marketingu B2B, napisz do mnie na adres lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl 

Polecam Ci również:

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*