W 109 odcinku podcastu Business Marketer podpowiadam jak nie uzależnić swojego biznesu od sieci społecznościowych.
Nowe możliwości serwisów takich jak LinkedIn stwarzają pokusę rezygnacji z własnego newslettera a nawet bloga.
LinkedIn daje od niedawna możliwość prowadzenia newslettera, transjsmisji live czy tworzenia artykułów z profilu firmowego.
Mój znajomy – Igor Bielobradek często powtarza w tym kontekscie: „nie buduj domu na obcej ziemi”
To powiedzenie świetnie oddaje sytuacje osób, które opierają działąnia marketingowe od obecności na platformach, których nie możemy kontrolować. To jaest właśnie ta „obca ziemia”
Sieci społecznościowe dają ogromne możliwości docierania do odbiorców i budowania bazy kontaktów biznesowych. Jednak często te nowe funkcje stoją w konkurencji z mediami, które wykorzystujemy.
Czy warto korzystać z tych możliwości?
A jeżeli tak, to jak to zrobić, aby nie odbyło się to kosztem naszych własnych mediów (listy e-mailingowej, bloga czy webinarów)?
O tym wszystkim dowiesz się z najnowszego odcinka podcastu Business Marketer.