Mindmapy w marketingu

MindMapy – uwolnij kreatywność, zadbaj o porządek

Jeżeli jak większość marketerów potrzebujesz w pracy wykazać się kreatywnością a jednocześnie musisz utrzymać porządek w działaniu – Mindmapy mogą być dla ciebie świetnym rozwiązaniem.

Za tymi niepozornymi „drzewkami” kryje się opracowana przez Tonego Buzana metodyka, która pomaga milionom ludzi na świecie połączyć ogień z wodą – działać w sposób uporządkowany a jednocześnie zachować świeżość i spontaniczność twórczego procesu.

W kolejnym artylule z serii ABC Marketingu B2B piszę dlaczego warto stosować mindmapy w pracy marketera oraz jakie są zalety stosowania tej metody. Wszystko poparte praktycznymi przykładami, ponieważ stosuje mindmapping od prawie 20 lat.

Artykuł dostępny jest na stronie Marketerplus.pl  a poniżej zamieszczam interaktywną mindmapę właśnie na temat mindmappingu 🙂

Jak przeglądać MindMapy?

  • Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
  • Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
  • Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂

MINDMAPA W MARKETINGU by Łukasz Kosuniak

Pobierz wersję PDF Mindmapy

Leave Your Comment

Your email address will not be published.*