Jeżeli jak większość marketerów potrzebujesz w pracy wykazać się kreatywnością a jednocześnie musisz utrzymać porządek w działaniu – Mindmapy mogą być dla ciebie świetnym rozwiązaniem.
Za tymi niepozornymi „drzewkami” kryje się opracowana przez Tonego Buzana metodyka, która pomaga milionom ludzi na świecie połączyć ogień z wodą – działać w sposób uporządkowany a jednocześnie zachować świeżość i spontaniczność twórczego procesu.
W kolejnym artylule z serii ABC Marketingu B2B piszę dlaczego warto stosować mindmapy w pracy marketera oraz jakie są zalety stosowania tej metody. Wszystko poparte praktycznymi przykładami, ponieważ stosuje mindmapping od prawie 20 lat.
Artykuł dostępny jest na stronie Marketerplus.pl a poniżej zamieszczam interaktywną mindmapę właśnie na temat mindmappingu 🙂
Jak przeglądać MindMapy?
- Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
- Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
- Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂
MINDMAPA W MARKETINGU by Łukasz Kosuniak
Pobierz wersję PDF Mindmapy
JAK uporządkować swoją PRACĘ za pomocą MIND MAPPINGU? - Business Marketer
23 grudnia 2021 at 20:03[…] MindMapy – uwolnij kreatywność, zadbaj o porządek […]