Dlaczego wdrożenia Marketing Automation się nie udają i co zrobić, aby się udawały

W 124tym odcinku podcastu Business Marketer dotykam bolesnego tematu nieudanych wdrożeń marketing automation.

Według badań ponad połowa marketerów przyznaje się, że nie wykorzystuje w pełni możliwości posiadanych systemów marketing automation.

Moim zdaniem problem jest jeszcze większy, ponieważ występuje tu zjawisko nieuświadomionej niewiedzy. To oznacza, że wielu marketerów, którzy są zadowoleni ze swoich narzędzi nie wykorzystuje ich możliwości, ponieważ ich nie zna. Czyli mają zbyt niskie oczekiwania w stosunku do narzędzi, którymi dysponują.

Dlatego w tym odcinku dowiesz się, po czym poznać, że wdrożenie automatyzacji marketingu wymaga poprawy. Specjalinie nie skupiam się na narzędziach, a na procesie wdrożenia, bo to tu jest najwięcej problemów.

Opowiadam też o tym skąd się biorą nieudane wdrożenia i co stoi za tymi problemami.

I oczywiście większą część tego odcinka zajmują podpowiedzi, co zrobić, aby wdrożenie automatyzacji marketingu w Twojej firmie było udane 🙂
Po raz pierwszy publicznie dzielę się założeniami metodyki GPS, która ułatwia wdrożenie marketing automation w oparciu o trzy filary Cele (Goals), Procesy (Processes), Umiejętności (Skills)

Dobra wiadomość jest taka, że w większości przypadków błędy wdrożeniowe można naprawić i stopniowo doprowadzić do pełnego wykorzystania potencjału automatyzacji marketingu w Twojej firmie.

Posłuchaj 124tego odcinka podcastu Business Marketer


A jeżeli potrzebujesz wparcia w przygotowaniu firmy do wdrożenia marketing automation, napisz do mnie: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl


Polecam również bezpłatny webinar „Marketing Automation w Twojej firmie. Pierwsze kroki”

Leave Your Comment

Your email address will not be published.*