Dziś gościem podcastu Business Marketer jest Radosław Drzewiecki – założyciel między innymi firm LeanPassion, Leannovatica i Sherlock Waste.
Przygotowując strategię marketingu, coraz częściej nawiązuję do filozofii i strategii LEAN, a któż mógłby lepiej uporządkować nam tę wiedzę niż człowiek, którego pasją i misją jest edukowanie w tym obszarze.
Będziemy rozmawiać o tym, czy i jak wprowadzić filozofię LEAN w sprzedaży i marketingu B2B.
Radek z pasią opowiada o tym, czym tak naprawdę jest LEAN i dlaczego LEAN się nie wdraża 🙂
Dowiesz się również, co było największym wyzwaniem mojego gościa jako prezesa huty szkła…
Niesamowita postać, jeżeli słuchasz tego podcastu biegając, przygotuj się na znacznie szybsze tempo, jeżeli słuchasz prowadząc auto, kontroluj prędkość, bo energia mojego rozmówcy sprawia, że serce bije szybciej 🙂
- Odwiedź profil Radka na LinkedIn i poznaj jego publikacje oraz projekty, które prowadzi
- Przeczytaj więcej o LEAN na blogu LeanPassion
- Posłuchaj podcastu Radka – Skuteczny CEO
- Kup książkę Strategia Lean