W 115 odcinku podcastu Business Marketer zebrałem jedenaście moim zdaniem najskuteczniejszych patentów na tworzenie treści, które nie tylko przyciągają odbiorców, ale też sprawiają, że odbiorcy systematycznie zamieniają się w klientów.
Te patenty to między innymi:
- Analiza pytań klientów
- Tworzenie treści wspierających
- Budowanie pillar pages i klastrów treściowych
- Buyer Persona
- Jobs to be done
Słuchaj podcastu
Ten odcinek jest czymś w rodzaju spisu treści, bo większość patentów w nim omówionych szczegółowo rozpracowuję w innych odcinkach podcastu. Poniżej linki do powiązanych odcinków.
Metoda „They Ask You Answer”, jak tworzyć treści, które sprawiają, że klienci kupują?
Jak stworzyć strategię treści? Metoda 4P krok po kroku
Jak tworzyć przydatne i bardzo skuteczne treści metodą „Jobs to be done”? Przykłady
Jak tworzyć więcej treści w małym zespole i nie tracić na jakości
Co to są treści perswazyjne i wspierające?
Buyer Persona – co to jest oraz jak ją wykorzystać w sprzedaży i marketingu B2B
Co jest ważniejsze w content marketingu – ilość, czy jakość treści?
Jakich treści potrzebujesz, aby Twój system marketing automation był skuteczny?
Mindmapa odcinka:

Polecam również
Co to jest matryca strategii treści - Business Marketer
14 czerwca 2022 at 18:34[…] 11 patentów na przydatne i skuteczne treści w sprzedaży i marketingu B2B […]
Inbound marketing czy outbound marketing B2B - Business Marketer
19 października 2022 at 20:39[…] 11 patentów na przydatne i skuteczne treści w sprzedaży i marketingu B2B […]