W 98 odcinku podcastu Business Marketer rozmawiam z Łukaszem Maroszczykiem, który wdrażał i zarządza globalnym programem social sellingowym w Signify, spółce Philipsa, która jest największym producentem produktów oświetleniowych na świecie.
Z podcastu dowiesz się:
- czym różni się wdrażanie social sellingu w małej i dużej firmie
- jak pomagać handlowcom w wykorzystaniu możliwości LinkedIn
- jakie etapy wprowadzania social sellingu Łukasz zdefiniował w Signify
- czym rożni się profil LinkedIn dla headhunterów od profilu dla klientów
- jak łączyć Account Based Marketing z social sellingiem
- jak wykorzystać LinkedIn nie tylko do komunikacji, ale też do szukania informacji o klientach i decydentach
- jak wykorzystać social selling do integrowania marketingu i sprzedaży
- jaka jest rola contentu w social sellingu
- jak social selling może przydać się w SEO
Zapoznaj się z innymi publikacjami Łukasza na jego profilu LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukasz-maroszczyk/
Słuchaj podcastu
Jeżeli chcesz rozwinąć swoją wiedzę na temat marketingu B2B i social sellingu, zapraszam Cię na mój kurs – B2B Marketing Professional. Podczas kursu zdobędziesz praktyczną wiedzę i zaplanujesz swój plan marketingowy. Zarezerwuj miejsce już dziś i skorzystaj z 30% rabatu w przedsprzedaży. Więcej informacji na stronie: https://b2bmarketingprofessional.pl
Treści w social sellingu, czyli jak nie zostać social spamerem. - Business Marketer
19 grudnia 2021 at 22:31[…] Jak wygląda social selling w międzynarodowej firmie. Wywiad z Łukaszem Maroszczykiem […]