Grafika podcastu

Jak stworzyć dobry podcast. Druga część rozmowy z Michałem Kasprzykiem

W drugiej części rozmowy z Michałem Kasprzykiem, rozmawiamy o tym, jak stworzyć podcast, który realizuje cele biznesowe.
Porozmawialiśmy też trochę o technice, czyli o wyposażeniu, jakie jest niezbędne do tego, aby ludzie chcieli Cię słuchać 🙂

Słuchaj 131 odcinka podcastu Business Marketer

Wysłuchaj również pierwszej części rozmowy z Michałem na temat tego, jak prowadzenie podcastu pomaga w biznesie



Kim jest Michał Kasprzyk?

https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/
Wierzy w moc storytellingu. W swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach.

Jako producent podcastów tworzył serie m.in. dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Jego agencja Cleverhearted Showrunners produkuje podcasty dla firm. Prowadzi podcast „Marketing Opowieści”, poświęcony storytellingowi w działaniach marketingowych. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC. O podcastach opowiadał m.in. na konferencji I Love Marketing.

Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu. Oprócz doboru mówców, przygotowywał ich również do wystąpień. Uczył się między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Prowadzi firmę https://www.cleverhearted.com/ zajmującą się produkcją podcastów dla firm.
Jest też prowadzącym podcasty: 

Poprosiłem go też, aby podzielił się swoimi ulubionymi podcastami, oto one:

Jak widzicie ma ogromne doświadczenie i bardzo się cieszę, że zgodził się nim z nami podzielić.

Polecam również

Leave Your Comment

Your email address will not be published.*