Jak przekonać do marketing automation

Jak przekonać zarząd, CFO, sprzedaż i innych decydentów do automatyzacji marketingu

W 116tym odcinku podcastu Business Marketer podpowiadam, jak rozmawiać o inwestycji w automatyzację marketingu z osobami spoza działu marketingu.
Często to właśnie na marketerach spoczywa zadanie przekonania do takiej inwestycji i chociaż walka o budżet jest ważna, to nie możemy zapominać o osobach, na których pracę tego typu system będzie wpływał.

Ponieważ jest to zazwyczaj wpływ pozytywny, warto mieć je po swojej stronie prezentując korzyści, jakie w ich przypadku automatyzacja marketingu przyniesie.

Dlaczego z tego odcinka dowiesz się, jak przekonać do wdrożenia systemu marketing automation między innymi:

  • Zarząd/właściciela
  • Dyrektora finansowego/CFO
  • Szefa lub zespół sprzedaży
  • Osoby odpowiedzialne za wsparcie klientów
  • Osoby odpowiedzialne za rozwój produktu
  • Osoby odpowiedzialne za szkolenia
  • Szefa działu IT
  • Inspektora ochrony danych osobowych/ odpowiedzialnych za RODO


Pamiętaj, że każda z tych osób może być twoim sprzymierzeńcem. Jednak jeżeli zignorujesz ich potrzeby, mogą tworzyć bariery lub opóźniać decyzję.

Posłuchaj 116tego odcinka podcastu Business Marketer



Posłuchaj też innych odcinków podcastu na temat marketing automation:

  1. Jakich treści potrzebujesz, aby Twój system marketing automation był skuteczny?
  2. Jak firmy wykorzystują marketing automation. Wywiad z Ireneuszem Klimczakiem z GetResponse
  3. 10 mitów na temat marketing automation
  4. Marketing automation w małej firmie. Korzyści, zastosowanie, jak wybrać narzędzie
  5. Przegląd możliwości systemu Marketing Automation HubSpot
  6. Marketing Automation krok po kroku
  7. Marketing Automation w B2B – co warto wiedzieć przed uruchomieniem systemu?
  8. Jakich błędów unikać przy wdrożeniu Marketing Automation

Obejrzyj mindmapę odcinka


Kliknij w obrazek, aby zobaczyć pełną wesję mindmapy



A jeżeli potrzebujesz wsparcia w przygotowaniu się do wdrożenia automatyzacji marketingu B2B lub w wyborze odpowiedniego narzędzia – napisz do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl

Polecam Ci również

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*