Generowanie leadów z marketing automation

Generowanie leadów B2B z Marketing Automation

W tym odcinku pokażę Ci kilka sposobów na generowanie leadów z wykorzystaniem marketing automation. Narzędzia automatyzacji marketingu pomagają mi samodzielnie wykonywać działania, które jeszcze niedawno wymagały całego zespołu specjalistów. Umiejętne wykorzystanie marketing automation zwiększa ilość leadów o 30% a ich konwersję o 24% (za SalesForce)

W tym odcinku pokazuję, jak wykorzystuję w praktyce automatyzację marketingu do generowania leadów.

Pokażę między innymi:

⚫️Lejki Marketingowe

⚫️Leady w webinarach

⚫️Automatyczne umawianie spotkań handlowych

⚫️Sekwencje marketingowe

⚫️E-mail marketing

Narzędzia marketing automation, z których korzystam to:

⚫️GetResponse – prosty w obsłudze, ale posiadający wiele możliwości pakiet marketing automation. Ma wbudowane webinary, co przesądziło, że wybrałem go jako podstawową platformę dla BusinessMarketer. 💰https://www.getresponse.pl/pricing?co… – skorzystaj z tego linka przy zakupie a otrzymasz dodatkowe 15% rabatu💰

⚫️HubSpot – narzędzie dla dużych i średnich firm, ale małe firmy mogą skorzystać z darmowego CRM, który moim zdaniem jest świetny https://hubspot.com

⚫️ Microsoft Dynamics 365 Marketing – rozbudowane narzędzie marketing automation dla dużych firm. Polecam szczególnie firmom, które mają inne produkty z rodziny Dynamics

Oglądaj video

Czytaj również:

Oszczędzaj 15% na GetResponse z moim linkiem afiliacyjnym

Użyj mojego linku, aby założyć konto testowe lub kupić licencję GetResponse.

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*