Czy kampanie sprzedażowe mają sens w marketingu B2B?

Kampanie w marketingu B2B?

W 123 odcinku podcastu Business Marketer stawiam trochę prowokacyjne pytanie: czy krótkotrwałe, kilkutygodniowe kampanie marketingowe mają sens w B2B.

Problem nie jest trywialny, ponieważ wielu marketerów stoi przed wyzwaniem, czy godzić się na krótkoterminowe wrzutki sprzedaży „bo kwartał nam się nie zepnie” a jeżeli nie, to co zaproponować w zamian.

Kiedy kampanie mają sens w B2B?

Porozmawiamy też o tym, w jakich warunkach krótkotrwałe kampanie mają sens i jak podejść do mierzenia ich efektywności.
Dowiesz się też czym kampania różni się od programu marketingowego i jak narzędzia marketing automation ułatwiają prowadzenie długofalowaych działań marketingowych.

Podzielę się też kilkoma poradami na temat działań marketingowych skieorwanych do istniejących klientów.

Słuchaj odcinka

A jeżeli masz pomysł na kolejny odcinek podcastu lub potrzebujesz wsparcia w zbudowaniu strategii marketingu B2B, content marketingu, social sellingu czy marketing automation, napisz do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl

Polecam również:

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*