Czy brak ciasteczek zagraża marketerom? Wywiad z Łukaszem Bańkowskim z Adform

Pierwszy w tym roku odcinek podcastu Business Marketer przeznaczamy na rozmowę o tym, co dla marketerów oznaczają ograniczenia w pozyskiwaniu i przechowywaniu popularnych ciasteczek, czyli tzw third party cookies.

Ciasteczka to tradycyjnie stosowana w przeglądarkach technologia, dzięki której można personalizować treści, w tym reklamy w oparciu o monitorowane zachowania użytkowników.

Od niedawna trwa proces ograniczania możliwości wykorzystywania tej technologii.
Ponieważ może to bardzo wyraźnie wpłynąć na możliwości działań marketingowych i reklamowych, zaprosiłem do rozmowy eksperta z firmy Adform – Łukasza Bańkowskiego, aby wyjaśnił na czym polega wyzwanie i jak się do niego przygotować.

 

Słuchaj podcastu:

 

Z Łukaszem możesz skontaktować się poprzez jego profil LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/lukaszbankowski/
A firmę Adform poznasz odwiedzając jej witrynę: https://site.adform.com/

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*