Czy boty i automatyzacja na LinkedIn to samo zło?

Boty i automatyzacja LinkedIn – czy warto?

Automatyzacja LinkedIn i stosowanie botów to temat, o który jestem pytany praktycznie podczas każdego szkolenia czy webinaru o Social Sellingu.

Niezaleznie od intencji ich twórców, narzędzia te są stosowane zazwyczaj do masowego pozyskiwania kontaktów i zaśniecania naszych skrzynek niezamówionymi i kiepsko dobranymi ofertami.

Dlatego w tym odcinku postanowiłem podzielić się moją perspektywą. 
Opowiem między innymi:

  • Skąd bierze się popularność i nadużywanie tego typu narzędzi.
  • Jakie ryzyka wiążą się ze stosowaniem botów i skryptów imitujących działanie użytkownika LinkedIn.
  • W jakich sytuacjach zdecydowanie odradzam stosowanie botów
  • Kiedy jestem w stanie usprawiedliwić działanie botów, mimo, że nie jest ono zgodne z regulaminem LinkedIn
  • Oraz jak stosować automatyzację zgodnie z regulaminem LinkedIn i co najważniejsze z korzyścią dla nas jak i naszej sieci kontaktów.

Posłuchaj 125 odcinka podcastu Business Marketer:


Potraktuj proszę ten odcinek jako moją subiektywną ocenę i głos w dyskusji na temat sensowności, potrzeby i zakresu stosowania automatyzacji na LinkedIn.

A jeżeli masz inne zdanie, zapraszam do dyskusji w komentarzach lub na priv – lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl

Polecam Ci bezpłatny webinar o wprowadzaniu social sellingu w firmie:

    Leave Your Comment

    Your email address will not be published.*