Boty i automatyzacja LinkedIn – czy warto?
Automatyzacja LinkedIn i stosowanie botów to temat, o który jestem pytany praktycznie podczas każdego szkolenia czy webinaru o Social Sellingu.
Niezaleznie od intencji ich twórców, narzędzia te są stosowane zazwyczaj do masowego pozyskiwania kontaktów i zaśniecania naszych skrzynek niezamówionymi i kiepsko dobranymi ofertami.
Dlatego w tym odcinku postanowiłem podzielić się moją perspektywą.
Opowiem między innymi:
- Skąd bierze się popularność i nadużywanie tego typu narzędzi.
- Jakie ryzyka wiążą się ze stosowaniem botów i skryptów imitujących działanie użytkownika LinkedIn.
- W jakich sytuacjach zdecydowanie odradzam stosowanie botów
- Kiedy jestem w stanie usprawiedliwić działanie botów, mimo, że nie jest ono zgodne z regulaminem LinkedIn
- Oraz jak stosować automatyzację zgodnie z regulaminem LinkedIn i co najważniejsze z korzyścią dla nas jak i naszej sieci kontaktów.
Posłuchaj 125 odcinka podcastu Business Marketer:
Potraktuj proszę ten odcinek jako moją subiektywną ocenę i głos w dyskusji na temat sensowności, potrzeby i zakresu stosowania automatyzacji na LinkedIn.
A jeżeli masz inne zdanie, zapraszam do dyskusji w komentarzach lub na priv – lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl