Co zrobić z marketingiem B2B w czasie recesji?
Spowolnienie gospodarcze i niepewność to nie są dobre czasy dla marketerów B2B.
Wiele firm oszczędności zaczyna właśnie od marketingu.
Czy to jest dobry pomysł?
Dowiesz się podczas bezpłatnego webinarium „Marketing B2B w czasie recesji”, który zaczyna się
Bezpłatny webinar. Marketing B2B w czasie recesji
⏱️ 6 października 2022 o godzinie 10:00
Opowiem między innymi:
➡️ Czy warto rezygnować z marketingu w czasie spowolnienia
➡️ Czego nauczyliśmy się z poprzednich recesji
➡️ Jak radzić sobie z niższą skłonnością do ryzyka i nowych rozwiązań wśród klientów
➡️ Jak wpływać na decyzje dyrektorów finansowych, których wpływ na zakupy w każdej recesji rośnie
➡️ Jak komunikować wartość oferty w oparciu o wymierne wskaźniki takie jak ROI, TCO
➡️ Jakie komunikaty są skuteczniejsze w czasie niepewności i spowolnienia gospodarczego
➡️ Czy recesja to dobry czas na budowanie marki?
Zapraszam do rejestracji na stronie:
https://businessmarketer.pl /marketing-w-czasie-recesji-webinar