Artykuły
Po raz trzeci uruchamiam zapisy na kurs B2B Marketing Professional. Kohortowy (czyli online, ale na żywo) kurs dla marketerów i…
Czy content marketing i treści sprzedażowe to domena marketerów? Treści w marketingu B2B mogą być wykorzystane nie tylko do generowania…
Matryca treści to narzędzie wspierające content marketing. Dzięki niej zaprojektujesz i zrealizujesz strategię treści. Matryca strategii treści pozwala ustalić do…
Nowa rola sprzedawcy B2B. Kilka lat temu handlowców postanowili postraszyć redaktorzy Forbesa, pisząc na bazie badań firmy Forrester artykuł „Śmierć…
Z tego artykułu dowiesz się, jak dobrać skuteczne metody i kanały generowania leadów. W rzeczywistości post pandemicznej. Ograniczenia wykorzystania tradycyjnych…
Social Selling w firmie to nie tylko umiejętność korzystania z LinkedIn. Platformy społecznościowe, takie jak LinkedIn mogą być bardzo skutecznym…
Im dłużej stosuję webinaria w mojej działalności, tym bardziej jestem przekonany, że to naprawdę skuteczne narzędzie marketingu i sprzedaży B2B.…
W tym odcinku na kanale Business Toolbox narzędzie, które może się przydać nie tylko w biznesie. Mapy myśli świetnie sprawdzają…
Z tego artykułu dowiesz się między innymi: – dlaczego warto mieć plan treści zanim zaczniesz intensywne działania social sellingowe –…
Kompletny kurs marketingu B2B dla początkujących marketerów i przedsiębiorców Od kilku lat pracuję jako konsultant marketingu B2B i mam okazję…
Webinaria stało się bardzo popularną formą komunikacji szczególnie od momentu pandemii. Wiele firm które nie mogą w tej chwili organizować…
Dowiedz się, co to jest strategia treści i jak przydaje się w sprzedaży oraz marketingu B2B.
Praktycy, którzy zajmują się wykorzystaniem mediów społecznościowych w biznesie, już od dawna wiedzą, że na odbiorców silniej oddziałuje aktywność na…
Dołącz do kilku tysięcy odbiorców mojego newslettera, aby być na bieżąco z publikacjami, nowymi webinarami, podcastami, video i szkoleniami, które…
Czyli jak zapewnić sobie stabilną bazę przychodu w modelach usługowych i abonamentowych. Z artykułu dowiesz się min. o tym co…
Po ośmiu godzinach pracy w call center moje uszy i gardło domagały się natychmiastowego ratunku, ale to nie o nie…
Kiedy kilka lat temu po raz pierwszy opowiadałem sprzedawcom B2B jak wykorzystać social selling ich pracy spotykałem się głównie z…
Większość klientów, z którymi rozmawiam uważa, że social selling to działania czysto sprzedażowe. Liczą, że dzięki temu uda im się ograniczyć…
Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że silna marka to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft,…
W zasadzie to miał być artykuł podsumowujący mój 2017 rok. A działo się sporo. Po roku rozmyślania wreszcie zacząłem pisać…
Generowanie leadów nie jest wcale nowym tematem w sprzedaży i marketingu B2B. Nowe są natomiast okoliczności, w jakich działają firmy…
Zwrot z inwestycji w marketing W wielu organizacjach B2B ciągle pokutuje przekonanie, że marketing to koszt, który firma ponosi bez…
Jeżeli chcesz wiedzieć kiedy jest ten idealny moment na kontakt z klientem B2B musisz zebrać niezbędne informacje o tym kim…
Wideo w marketingu b2b – narzędzia – mindmapa Wybór narzędzi dla marketerów nigdy nie byłtak duży. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę…