W tym odcinku przedstawiam 10 dobrych praktyk, kroków, które zazwyczaj proponuję moim klientom chcącym zintegrować działania sprzedażowe i marketingowe B2B.
Dobrałem je na podstawie doświadczeń w projektach doradczych w różnych branżach, zatem są w miarę uniwersalne i dość proste do wprowadzenia.
Te zasady to:
- Komandosi nie kopią okopów.
- Wspieraj tworzenie i wykorzystuj treści.
- Sprzedaż zaczyna się na długo przed spotkaniem.
- Klient potrzebuje Cię w trudnych sprawach.
- Warto oddawać leady marketingowi.
- Marka ekspercka. Bądź bezpiecznym wyborem.
- Poznaj cyfrowy język ciała klientów.
- Social Selling to nie Social Spamming
- Ustal precyzyjną definicję leada
- Włączaj handlowców w cyfrowe lejki sprzedaży
Słuchaj podcastu:
Więcej wiedzy o integracji marketingu i sprzedaży oraz generowanie leadów znajdziesz tu:
Jak generować leady z webinarów – artykuł
Webinar na żądanie. Treści w generowaniu leadów.
Podcast. Jak konkretnie marketing B2B może wpływać na sprzedaż? 5 sposobów
Podcast. Jak zachęcić klientów do kontaktu z handlowcami?
Jeżeli potrzebujesz wsparcia w poprawie współpracy marketingu i sprzedaży B2B, napisz do mnie na adres: lukasz.kosuniak@businessmarketer.pl