Jeżeli chcesz wiedzieć kiedy jest ten idealny moment na kontakt z klientem B2B musisz zebrać niezbędne informacje o tym kim jest oraz jakie są jego preferencje i zainteresowania. Kontakt z potencjalnym klientem w odpowiednim momencie gwarantuje wysoką konwersję leadu na szansę sprzedaży. Jedną ze skuteczniejszych metod osiągnięcia tego celu jest profilowanie klienta.
Dlatego dla Marketerplus.pl napisałem artykuł, z którego dowiesz się dlaczego warto profilować klientów oraz jak to robić skutecznie. Dowiesz się również co to jest profilowanie progresywne, scoring leadów oraz jak wykorzystać te techniki w kampaniach marketingowych B2B.
Tradycyjnie załączam do niego mindmapę, która pozwoli Ci uchwycić wizualnie o czym piszę w tym artykule.
Jak przeglądać MindMapy?
- Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
- Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
- Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂