Jeżeli chcesz wiedzieć kiedy jest ten idealny moment na kontakt z klientem B2B musisz zebrać niezbędne informacje o tym kim jest oraz jakie są jego preferencje i zainteresowania. Kontakt z potencjalnym klientem w odpowiednim momencie gwarantuje wysoką konwersję leadu na szansę sprzedaży. Jedną ze skuteczniejszych metod osiągnięcia tego celu jest profilowanie klienta.

Dlatego dla Marketerplus.pl napisałem artykuł, z którego dowiesz się dlaczego warto profilować klientów oraz jak to robić skutecznie. Dowiesz się również co to jest profilowanie progresywne, scoring leadów oraz  jak wykorzystać te techniki w kampaniach marketingowych B2B.

Tradycyjnie załączam do niego mindmapę, która pozwoli Ci uchwycić wizualnie o czym piszę w tym artykule.

Jak przeglądać MindMapy?

  • Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
  • Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
  • Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂

 

PROFILOWANIE KLIENTÓW B2B by Łukasz Kosuniak

Published On: 23 lipca, 2017 / Categories: Blog /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.