Dowiesz się również, jak przygotować się do wprowadzenia takiego systemu w Twojej firmie.
Ponieważ zawodowo zajmuję się przygotowaniem firm do wdrożenia i pełnego wykorzystania automatyzacji marketingu, zawarłem moim zdaniem najważniejsze porady, które pozwalają na płynne i skuteczne wprowadzenie takich narzędzi.
Samo uruchomienie systemu nie jest tu jednak wystarczające.
Ważne są etapy poprzedzające ten moment.
Dlatego opowiem o tym, jak ważna jest strategia treści oraz myślenie kategoriami procesów a nie pojedynczych wydarzeń.
Posłuchaj podcastu na tej stronie lub w ulubionej i subskrybuj, aby nie przegapić żadnego nowego odcinka. Dodajemy je co tydzień.
Możesz też obejrzeć wersję video:
Chcesz wiedzieć więcej?
Pobierz e-book „6 przykładów wykorzystania automatyzacji marketingu w B2B”
Posłuchaj innych odcinków Podcastu Business Marketer na temat Marketing Automation:
#35 Marketing Automation w B2B – co warto wiedzieć przed uruchomieniem systemu?
#36 Jakich błędów unikać przy wdrożeniu Marketing Automation
#26 Generowanie Leadów z Marketing Automation
Dołącz do odbiorców Tygodnika Business Marketer i bądź na bieżąco z nowymi podcastami, webinariami, szkoleniami i materiałami edukacyjnymi na temat marketingu B2B.
Na nowych subskrybentów czeka Pakiet Startowy – 15 e-booków, przewodników i materiałów video na temat sprzedaży i marketingu B2B