W tym odcinku Podcastu Business Marketer dowiesz się, jakie są najpopularniejsze funkcje systemów marketing automation i do czego je można w praktyce wykorzystać.
Dowiesz się również, jak przygotować się do wprowadzenia takiego systemu w Twojej firmie.
Ponieważ zawodowo zajmuję się przygotowaniem firm do wdrożenia i pełnego wykorzystania automatyzacji marketingu, zawarłem moim zdaniem najważniejsze porady, które pozwalają na płynne i skuteczne wprowadzenie takich narzędzi.

Samo uruchomienie systemu nie jest tu jednak wystarczające.
Ważne są etapy poprzedzające ten moment.
Dlatego opowiem o tym, jak ważna jest strategia treści oraz myślenie kategoriami procesów a nie pojedynczych wydarzeń.

Posłuchaj podcastu na tej stronie lub w ulubionej i subskrybuj, aby nie przegapić żadnego nowego odcinka. Dodajemy je co tydzień.

 

Możesz też obejrzeć wersję video:

Chcesz wiedzieć więcej?

Pobierz e-book „6 przykładów wykorzystania automatyzacji marketingu w B2B”

Posłuchaj innych odcinków Podcastu Business Marketer na temat Marketing Automation:

#37 E-mail Automation w B2B

#35 Marketing Automation w B2B – co warto wiedzieć przed uruchomieniem systemu?

#36 Jakich błędów unikać przy wdrożeniu Marketing Automation

#26 Generowanie Leadów z Marketing Automation

Dołącz do odbiorców  Tygodnika Business Marketer i bądź na bieżąco z nowymi podcastami, webinariami, szkoleniami i materiałami edukacyjnymi na temat marketingu B2B.

Na nowych subskrybentów czeka Pakiet Startowy – 15 e-booków, przewodników i materiałów video na temat sprzedaży i marketingu B2B

Published On: 29 grudnia, 2020 / Categories: Blog / Tags: , , , /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.