Dziś udostępniam nagranie webinarium na temat roli social sellingu w rozwoju indywidualnej kariery oraz z perspektywy firmy.

Dlaczego takie połączenie? Wiele problemów ze skutecznym zastosowaniem social sellingu bierze się z braku połączenia perspektywy indywidualnej i firmowej.

Skutkiem jest nadmierne eksploatowanie profili pracowników treściami reklamowymi lub brak zaangażowania pracowników w promocję treści firmowych.

O tym jak się przygotować do pełnego wykorzystania potencjału LinkedIn i o co zadbać, aby pracownicy nie tylko promowali, ale też tworzyli treści opowiadam w tym odcinku.

Słuchaj podcastu:


Dowiedz się więcej na temat Social Sellingu w B2B korzystając z naszych przewodników i materiałów edukacyjnych.

  1. E-book „Social Selling w sprzedaży i marketingu B2B”
  2. Kurs #SocialSellingMaster, kolejne jego lekcje pojawiają się na bieżąco na naszym profilu YouTube

2. Webinar – Social Selling w B2B

 

Jeżeli chcesz otrzymywać na inofrmacje o nowych podcastach, webinarach, e-bookach i szkoleniach, zasubskrybuj tygodnik BusinessMarketer a dodatkowo otrzymasz rozbudowany pakiet 15 materiałów o marketingu B2B.

Published On: 29 grudnia, 2020 / Categories: Blog / Tags: , , , /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.