Dlaczego takie połączenie? Wiele problemów ze skutecznym zastosowaniem social sellingu bierze się z braku połączenia perspektywy indywidualnej i firmowej.
Skutkiem jest nadmierne eksploatowanie profili pracowników treściami reklamowymi lub brak zaangażowania pracowników w promocję treści firmowych.O tym jak się przygotować do pełnego wykorzystania potencjału LinkedIn i o co zadbać, aby pracownicy nie tylko promowali, ale też tworzyli treści opowiadam w tym odcinku.
Słuchaj podcastu:
Dowiedz się więcej na temat Social Sellingu w B2B korzystając z naszych przewodników i materiałów edukacyjnych.
- E-book „Social Selling w sprzedaży i marketingu B2B”
- Kurs #SocialSellingMaster, kolejne jego lekcje pojawiają się na bieżąco na naszym profilu YouTube
2. Webinar – Social Selling w B2B
Jeżeli chcesz otrzymywać na inofrmacje o nowych podcastach, webinarach, e-bookach i szkoleniach, zasubskrybuj tygodnik BusinessMarketer a dodatkowo otrzymasz rozbudowany pakiet 15 materiałów o marketingu B2B.