Jeżeli jak większość marketerów potrzebujesz w pracy wykazać się kreatywnością a jednocześnie musisz utrzymać porządek w działaniu – Mindmapy mogą być dla ciebie świetnym rozwiązaniem.

Za tymi niepozornymi „drzewkami” kryje się opracowana przez Tonego Buzana metodyka, która pomaga milionom ludzi na świecie połączyć ogień z wodą – działać w sposób uporządkowany a jednocześnie zachować świeżość i spontaniczność twórczego procesu.

W kolejnym artylule z serii ABC Marketingu B2B piszę dlaczego warto stosować mindmapy w pracy marketera oraz jakie są zalety stosowania tej metody. Wszystko poparte praktycznymi przykładami, ponieważ stosuje mindmapping od prawie 20 lat.

Artykuł dostępny jest na stronie Marketerplus.pl  a poniżej zamieszczam interaktywną mindmapę właśnie na temat mindmappingu 🙂

Jak przeglądać MindMapy?

  • Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
  • Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
  • Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂

MINDMAPA W MARKETINGU by Łukasz Kosuniak

Pobierz wersję PDF Mindmapy

Published On: 2 lipca, 2017 / Categories: Blog / Tags: /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.