Co to jest marketing kompetencyjny?

Pierwszym, choć nie jedynym celem tego typu działań jest zwiększenie wiedzy potencjalnych klientów w obszarze funkcjonowania naszej organizacji. Oznacza to dostarczanie wartościowej i przydatnej w praktyce wiedzy, której poszukują potencjalni klienci. Ważne jest to, że wiedza ta musi pochodzić z obszaru naszej organizacji – ma być dowodem posiadania najwyższych możliwych kompetencji w interesującym klienta obszarze.

W czystej postaci oznacza to, że każda treść i komunikat, jaki tworzy nasza organizacja ma zwiększyć poziom wiedzy potencjalnych klientów w interesującym nas obszarze.

Praktyka ta mieści się w definicji content marketingu, choć skupia się na procesie budowania wiedzy po stronie potencjalnego klienta. Ważnym wyróżnikiem będzie dzielenie się wiedzą, która funkcjonuje w naszej organizacji.

Content marketing zakłada wykorzystywanie również zewnętrznych ekspertów czy zapożyczanie z innych źródeł– tzw kurację treści z zachowaniem oczywiście wszelkich reguł prawa własności intelektualnej.

Całość artykułu dostępna jest na łamach serwisu Marketerplus.pl.

Jest to artykuł z serii ABC Marketingu B2B.

Zapraszam do obejrzenia Mindmapy, która streszcza ten artykuł .

  • Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
  • Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
  • Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂

Otwórz mapę w pełnym oknie przeglądarki:

 

Published On: 26 czerwca, 2017 / Categories: Blog /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.