Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że zarządzanie marką (branding) to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem według rankingu Interbrands z 2016 roku pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft, IBM oraz GE, czyli organizacje B2B.

Z nowego artykułu na portalu http://marketerplus.pl  dowiesz się dlaczego warto inwestować w markę organizacji B2B, jakie to daje efekty oraz jak zacząć proces budowania marki. Poznasz też kilka ciekawych przykładów tworzenia lub transformacji marek w B2B, co przełożyło się wyraźnie na wymierne rezultaty biznesowe.

Poniżej znajdziesz mindmapę, która zawiera najważniejsze hasłą artykułu oraz dodatkowe zasoby w postaci linków, przykładów strategii budowania marek oraz infografiki o budowaniu marki w Internecie.

Jak przeglądać MindMapy?

  • Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
  • Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
  • Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂

MARKA W MARKETINGU B2B by Łukasz Kosuniak

 

Published On: 10 lipca, 2017 / Categories: Blog /

Tygodnik Business Marketer

Artykuły, E-booki, Webinary, Podcasty. Otrzymasz w pierwszej kolejności

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Add notice about your Privacy Policy here.