Wielu zarządzających firmami B2B twierdzi, że zarządzanie marką (branding) to domena organizacji konsumenckich. Tymczasem według rankingu Interbrands z 2016 roku pośród 10 najcenniejszych marek świata znajdziemy Microsoft, IBM oraz GE, czyli organizacje B2B.
Z nowego artykułu na portalu http://marketerplus.pl dowiesz się dlaczego warto inwestować w markę organizacji B2B, jakie to daje efekty oraz jak zacząć proces budowania marki. Poznasz też kilka ciekawych przykładów tworzenia lub transformacji marek w B2B, co przełożyło się wyraźnie na wymierne rezultaty biznesowe.
Poniżej znajdziesz mindmapę, która zawiera najważniejsze hasłą artykułu oraz dodatkowe zasoby w postaci linków, przykładów strategii budowania marek oraz infografiki o budowaniu marki w Internecie.
Jak przeglądać MindMapy?
- Mindmapa jest udostępniona w trybie prezentacji, przechodzisz przez kolejne gałęzie używając strzałek na dole mindmapy lub strzałek na klawiaturze.
- Jeżeli chcesz obejrzeć mindmapę na pełnym ekranie, skorzystaj z tego linku
- Jeżeli chcesz tworzyć takie mindmapy, skorzystaj z tego linku afiliacyjnego. Jeżeli zrobisz kiedyś upgrade do płatnej wersji -cena dla Ciebie się nie zmieni a ja też coś z tego będę miał 🙂
MARKA W MARKETINGU B2B by Łukasz Kosuniak